Cara meremajakan wajah anda

topeng muka yang menyegarkan

Masa tidak dapat dilupakan. Ketika seorang wanita melihat pantulannya di cermin, dia mula melihat tanda-tanda layu. Bagaimana anda dapat meremajakan wajah anda apabila tidak ada wang "tambahan" untuk pergi ke salun? Mungkin beralih kepada ubat tradisional untuk mencari jawapannya dan sekurang-kurangnya sedikit menunda penampilan keriput dan kulit yang kendur akan membantu. Anda perlu memulakan proses peremajaan dengan pemikiran positif. Pemikiran mengenai usia timbul di otak. Akibatnya, terdapat pemikiran mengenai kedutan masa depan, uban.

Cuba hentikan sedikit masa! Grand Duchess mengatakan bahawa dia selalu berusia 29 tahun dan tidak setahun lebih tua. Apabila otak mempunyai sikap untuk tetap muda, seluruh tubuh akan menyelesaikan masalah ini. Ini akan membantu melambatkan dan melambatkan jam biologi. Kosmetik, pilihan pakaian, dan aktiviti fizikal akan menjadi penolong yang baik. Penjagaan diri membantu anda dalam keadaan fizikal yang baik.

Untuk prosedur kosmetik di rumah, anda perlu mencari bukan sahaja masa, tetapi juga kekuatan. Mereka membuat kita kelihatan terbaik dalam apa jua keadaan. Bukankah itu motif?

Ini boleh menjadi apa-apa: keinginan untuk menggembirakan orang tertentu atau pertandingan dengan rakan sekerja dari segi penjagaan dan kecantikan. Apa yang "diresepkan" oleh ahli psikologi dan pakar kecantikan untuk peremajaan? Pertama, gunakan kosmetik berkualiti tinggi.

Cara Mencantikkan Wajah Anda Di Rumah

  • Pencucian kontras akan membantu meremajakan wajah anda di rumah. Anda mulakan dengan air suam dan ganti dengan air sejuk. Ulangi empat hingga lima kali.
  • Anggur dalam dos kecil menjadi ramuan awet muda yang sebenar. Ia disediakan dengan cara khas. Satu liter anggur merah kering dicampurkan dengan lavender kering dan daun sage, di mana ia gelap dan sejuk. Selama dua minggu elixir pemuda berkeras gemetar dari semasa ke semasa. Dan komposisi siap ditapis dan diminum 30 g-50 g sebelum makan selama setengah jam.
  • Tidak mempunyai masa untuk pergi ke gim? Untuk peremajaan, mahukan senaman yoga sederhana, yang merupakan kaedah terbaik untuk mengembalikan tenaga dalaman. Walau bagaimanapun, beberapa postur mempunyai cara khas untuk merangsang aliran darah dan melegakan kesesakan limfa. Sebagai contoh, pegangan tangan dan kaki tangan, menurut orang bijak Timur, menyokong tenaga pemuda dalam badan. Akhir keguguran rambut dan kuku rapuh dijanjikan sebagai kesan tambahan. Dianjurkan untuk berada dalam pose yang dijelaskan selama 7-10 minit sehari.
  • Adakah anda ingin meremajakan wajah anda di rumah? Buat balsem antipenuaan dengan wain putih dan bawang putih yang diperkaya. Kupas bawang, tuangkan 200 ml wain dan masak selama setengah jam. Cecair itu disejukkan dan dituangkan ke dalam bekas yang sesuai bersama dengan bawang putih. Anda mengambil balsem sebagai ubat: tiga kali sehari, satu sudu teh 20-25 minit sebelum makan. Anda perlu minum selama tiga hari, diikuti dengan rehat mingguan. Tiga kursus diambil. Mengambil balsem memperbaiki kulit dan memberi kesan positif pada fungsi pembiakan dan seksual seluruh badan.
  • Tidak diperlukan wain untuk menyediakan minuman seterusnya, melainkan daun pinggul mawar, strawberi dan raspberi. Tumbuhan mempromosikan sintesis estrogen, yang memberi kesan positif pada penampilan wanita. Ia melembapkan kulit, mengoptimumkan pengeluaran kolagen dan meningkatkan peredaran darah. Daripada daun raspberry, anda juga boleh membuat beri.
  • Topeng muka buatan sendiri tidak hanya digunakan oleh orang yang malas. Ubat popular tidak boleh diabaikan. Masker protein dapat meremajakan wajah di rumah. Campurkan satu sudu teh madu dan beberapa sudu tepung dan campurkan dengan protein yang disebat. Campuran yang disediakan dengan cara ini digunakan untuk membersihkan kulit wajah selama 10-15 minit dan kemudian dibasuh dengan air suam.
  • Tumbuhan berusia tiga tahun diperlukan untuk topeng aloe yang menyegarkan, yang diletakkan di dalam bekas dengan penutup yang ketat dan diletakkan di dalam peti sejuk di rak bawah. Jus diperah selepas dua minggu dan ditambahkan ke pelbagai topeng. Salah satunya sangat bersedia. Jus lidah buaya ditambahkan pada setiap krim berkhasiat dengan nisbah 1: 1, misalnya satu sudu teh. Dalam bentuk termudah, topeng ini digunakan seperti berikut. Sapukan lapisan krim nipis dan lap dengan jus aloe. Muka dibasuh dengan air suam selepas 15 minit. Kursus berlangsung setiap hari selama sebulan.
  • Resipi popular termasuk losyen perangsang yang meremajakan wajah di rumah. Untuk memasak, anda memerlukan satu sendok makan tunas atau daun birch muda. Setelah menyeduh segelas air mendidih, tambahkan soda di hujung pisau dan bersikeras semalaman. Tapis pada waktu pagi dan lap bersama dengan tonik ais.
  • Youth adalah keanjalan kulit. Bagaimana anda dapat mengekalkan keadaan mereka? Senaman wajah setiap hari mencegah keriput baru terbentuk.
  • Walau apa pun, perlu dibincangkan topik penurunan berat badan yang teruk, kekurangan gigi dan penglihatan yang buruk. Faktor-faktor ini boleh menyebabkan kulit kendur, kendur dan munculnya kedutan baru. Oleh itu, lebih baik menurunkan berat badan secara perlahan, menyelesaikan masalah pergigian yang timbul dan membetulkan masalah penglihatan dengan memakai cermin mata atau lensa.

Adakah anda mahu kekal muda selama bertahun-tahun? Juga, cubalah cara yang tidak konvensional. Pilih foto dari ketika anda masih muda atau dari saat anda sangat menyukai penampilan anda. "Cuba" dalam keadaan semasa anda.

Adalah mungkin untuk meremajakan wajah anda di rumah dengan mengenal pasti gambar semasa anda dengan gambar sebelumnya. Nampaknya luar biasa, tetapi imaginasi benar-benar dapat membuat keajaiban. Layak dicuba, bukan?